BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

2010. április 15., csütörtök

Egy kis extra...

Anno az angol nyelvű blogomban minden 10. rész után volt egy "kérdezz-felelek". Az olvasók elküldhették nekem a kérdéseiket. (Persze nem azt hogy mi lesz a történet vége... stb)A minap a postafiókomat böngészve ráakadtam a kérdésekre és gondoltam felteszem, hogy lássátok a külföldi olvasókat mi foglalkoztatta leginkább. Néhány válaszhoz odaírtam a mostani véleményemet is.

1. Ki a kedvenc szereplőd?
- Nincs kedvenc szereplőm. ( Anno így gondoltam, de most már Adam a kedvencem)

2. Nye a való életben is olyan mint a történetben?
- Igen. Tényleg nem egy mindenki haverja típus, sőt kifejezetten zárkózott.

3. Ha film készülne a történetből melyik jelenetre fektetnéd a legnagyobb hangsúlyt?
- Mindegyikre. Maximalista vagyok. De a legdrámaibb jelenet mindenképpen az lenne, amikor Angie álmából felriadva megpillantja a világító szempárt a szobájában.

4. Van kedvenc idézeted a történetből?
- Igen. Ephraim: A vámpír szótagolva sem hangzik túl jól. :)

5. Van esély a folytatásra?
- Sokan nem voltak kibékülve a történet végével, de hangsúlyozom a Shadow Walker világában bármi megtörténhet. :)

6. Mi a közös Moon Angel-ben és Angelina-ban?
- Talán a pótcselekvések. A bulizás, vásárlás, evés. Én is nagyon makacs vagyok de Angelina-val ellentétben utálok másokra támaszkodni.

7. Miért Nye a történet férfi főszereplője?
- Mert hozzá illett leginkább a karakter. Egy másik történetemben Rob a főszereplő.

8. Van kedvenc részed a történetben?
- Talán az, amikor Nye és Angie először randiznak. ( Az új változatban egyértelműen Adam felbukkanása a kedvenc!)

9. Melyik részek megírása volt a legnehezebb?
- A szexjeleneteké. :)

10. Miért úgy írod a párbeszédeket, ahogy?
- Mert nekem így tetszik! :) Olyan mint egy forgatókönyv.

11. Van kedvenc dalod?
- Van egypár örök kedvencem, de általában mindig más. Ha rögtön mondanom kellene egyet, akkor az a Garbage-től lenne a First Crush. A Hex verziós, nem a Rómeo&Júliás.

12. Először olvastad a Twilight-ot, mint láttad filmet?
- Először a trailer-t néztem meg, mert érdekelt, hogy milyen ez a Pattinson gyerek. Ki voltam akadva, hogy nem a kedvenc színészem Gaspard Ulliel játsza Edward-ot. :) De aztán megbékéltem a választással, sőt! :) A mozi előtt pár nappal olvastam el a könyvet. És utána egy hét leforgása alatt a másik 3 részt. :)

13. Van kedvenc vámpíros filmed?
- A kárhozottak királynője. Aaliyah zseniális alakítása és Stuart Townsend! Nyami! :D

14. Mit tennél, ha Angelina helyében lettél volna? Például amikor rájön, hogy valaki figyeli a sötétben.
- Valószínűleg sikítok és elájulok. :D

15. Szeretnéd hogy film készüljön a történetből?
- Nem. Szerintem többet kellene olvasniuk a mai 13-18 éveseknek. Olyan könyvekre van szükség, ami ráveszi őket az olvasásra, amit újra és újra szívesen olvasnak. ( Azért ha Gaspard Ulliel eljátszaná Adam-et, lehet rábólintanék így utólag átgondolva.) :D

16. Ha lenne film változat ki játszaná Nye-t?
50Cent! :D De egyébként Rob szeretné eljátszani! :D ( Komolyra fordítva a szót nem tudom. Van valami tippetek? :D )

Nos, mit szóltok? Titeket is érdekeltek ezek a dolgok? Esetleg ha van rá igény csinálhatunk egy ilyen kérdezz-feleleket. :)

6 megjegyzés:

Bogyó írta...

Lenne néhány hozzáfűznivalóm. :)

2. Igen, tényleg egy bunkó állat aki a nap 24 órájában "menj a búsba" nézéssel mászkál. :D

5. Hm... azért a halál eléggé véglegesnek tűnik.

6. Egy nagyon fontos közös tényezőt kihagytál! Nye!!!!!!! LOL :D

7. Tényleg miért is? Miért nem én? :D

13. Kárhozottak királynője!!!!Áááá az de szar!

14. Ragassz rá Hello Kittys matricát és nevezd el Babumókusnak! :D

16. Én akarom eljátszani az árnyjárót. Nincs nagy különbség köztünk csak az a 30 kiló izom, meg hogy velem nem kavartál! :D

Még rakjál fel ilyeneket. Marha jó!!! És kérjük, sőt követeljük Robék jellemzését! :D

Csáááá

kryszi írta...

Bogyó milyen halál?...milyen halál tűnik véglegesnek??Szerintem ezért Angel ki fog nyírni!:)Vagy ez csak nekem új?Egyébként jó ez a kérdezz-felelek.

Anna írta...

Bogyó!!!!!!!!
Már legalább százmilliószor elmondtam hogy NE SPOILEREZZ!!!
Tényleg ennyire nehéz felfogni?! NE SPOILEREZZ!!!!
És a magánéletemre nem hinném hogy kíváncsiak az olvasók, úgyhogy kérlek a jövőben az erre vonatkozó véleményedet csak és kizárólag velem oszd meg!

Maminti=Rachel írta...

Bogyó virtuálisan érezd magad seggbe rúgva! :D Mindig lelövöd a poént! Ez nagyon igazságtalan azokra nézve, akik még nem olvasták angolul, vagy nem beszélnek inden nap Angellel! Ezek közé az emberek közé tartozom én is :D. Szóval-halt die Klappe!:P(L)
Egyébként nekem is tetszik ez az ötlet. Nagyon jó lenne, ha időnként lehetne ilyet...:D
puszi
Rachel

Névtelen írta...

Ez de szuper!Igen, legyen még ilyen!
Bogyó, neked valami beütésed van? oO
Amúgy én valamiért sejtettem hogy Angel és Nye jártak. Nem tudom, miért... lehet mert szerintem összeillenek. :)
A Kárhozottak Királynőjét én is nagyon szeretem. Lestat tényleg naon jóóóóó pasi!!!
Engem érdekelne pár dolog ha így felajánlottad hogy lehet kérdezni.
1.Egyszer írtad hogy Adam-et egy klipp alapján találtad ki. Melyik az a klipp?
2. És egyszer azt is írtad, hogy Nye és Rob meg a többiek együtt zenéltek. Milyen műfajban? És meg lehet nézni őket valahol?
3. Eddig hány könyvet írtál?
4. Mi a kedvenc filmed?
5. Olvastad az Evernight-ot?

*Kitty*

kryszi írta...

Kitty!You tube:Adam Lambert-for your entertainment...és adj rá hangot!!!