BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

2010. május 27., csütörtök

Ajánlók

Végre valahára megérkezett az utolsó ajánló (Nye-tól) is amire vártam, így most megosztom veletek a szereplők (a barátaim) véleményét a történetről. Lefordítottam magyarra, ezért néhol vannak pici eltérések.

Svety (Sarah): Annak ellenére hogy nem vagyok Twilight rajongó tetszik a történet mert sokkal valóságosabb, hihetőbb mint a Twilight. Sarah és én sokban hasonlítunk, így azonnal tudtam azonosulni a karakterrel. A kedvencem a történetben Lonnie, mert ő mindig pörög, mindig mond valami vicceset. Kicsit szomorú voltam a vége miatt, de tudom hogy Angel dolgozik az új változaton, és remélem a végén mégis happy end lesz.

Jerome: Nem vagyok egy nagy könyvmoly de Angel addig nyaggatott amíg végül elolvastam a SW-t és kellemeset csalódtam. A könyv béli Jerome szerintem igazán dögös karakter és ha készülne film szívesen eljátszanám. A kedvenc szereplőm Jerome. :) És tudjátok mit? Szerintem titkon, legbelül Angelina-nak azért bejön. ;)

Ephraim: Az egyik legjobb könyv amit valaha olvastam, simán felvehetné a versenyt a Twilight Saga-val vagy a HP-vel. Angel igazán sokszínű író már több rövidebb történetet olvastam tőle és mindig képes meglepni. Remélem a Bájital-t be fogja fejezni, mert az valami zseniális. ( A Bájital az egyik be nem fejezett művem.-Moon Angel)A kedvenc szereplőm Nye aki ezzel a karakterrel besorolt a szuperhősök mögé és már Edward Cullen-t taszigálja a trónról. :D Nagyon várom az új 1.2-es verziót Adam-mel és remélhetőleg egy boldogabb befejezéssel.

Rob: Nem is tudom így hirtelen mit írhatnék. Hát először kinevettem Angel-t, amikor elmesélte az ötletet, de az első pár oldal után csak annyit tudtam mondani: whao! A fejemben nagyon elevenen élnek a történet képkockái és a rendezői posztot már le stipistopiztam magamnak. Meg persze Rob szerepét is! :P És egyvalamit megígérhetek nektek itt és most: Lesz Shadow Walker mozifilm! És akkor majd azt mondják majd az emberek: Mi is volt az a Twilight? Ja az a szar film a Shadow Walker előtt! :D Rob mint született vámpír szerintem az egyik legfontosabb karakter a történetben és nem lepődnék meg ha az új verzióban Angel a végén őt választaná. :D Bár eleinte voltak fenntartásaim azzal kapcsolatban hogy Angel vámpírt akar csinálni belőlem, amikor kiderült hogy kinyírhatom Ephraim-ot akkor nagyon megörültem. :D Aztán mégse, de legalább nekem van csajom a történetben. LOL. A vége nekem tetszett, kicsit szomorú volt, de ezt is lehet folytatni valahogy csak egy kis fantázia kell. A Shadow Walker után remélem befejezi a Beauty is a Beast-et. (A szépség egy szörnyeteg, már dolgozom a magyar változaton. - Moon Angel)De addig is olvassátok a történetet és ne féljetek Rob-tól, nem harap. :D

Nye: Sejtettem hogy előbb vagy utóbb valamelyik novelládban majd szörnyként tűnök fel, de ez még a jobbik eset. A történet béli Nye egy segg, ha találkoznánk szétrúgnám a seggét alaposan. De legalább nem szépíted sokat a dolgokat a valóságban sem mindig a herceget választja a királylány legtöbbször beéri a békával is. A kedvenc szereplőm Angie sofőrje. A vége a legjobb.


Nos hát igazából csak a két említett történethez lenne némi hozzáfűznivalóm. A Bájitalt 2008 őszén kezdtem írni, ez egy humoros, vidám történet a szereplők nagyrészt ugyanazok mint az Árnyjáróban.
A szépség egy szörnyeteg angolul íródott és csak pár fejezet volt hátra a végéig, amikor hirtelen elhagyott az inspirációm. Körülbelül egy hete kezdtem magyarra fordítani, átírni. A szereplők ebben is majdhogynem ugyanazok.

Dax nem olvasta el a történetet, ezért nem is kértem hogy írjon ajánlót.

Nye-ra ne haragudjatok, ő ilyen.

Moon Angel

2 megjegyzés:

Bogyó írta...

Még egy ilyen tahó bunkó parasztot, mint Nye nem hordott a hátán a Föld. Hogy lehet valaki ilyen faszfej? Annyira utálom hogy arra nincsenek is szavak. Aljas féreg nem csodálom hogy Robsteréknek is elegük lett belőle. Maradt volna bent a diliházban, ott a helye!

Maminti=Rachel írta...

Nyugalom. S bármekkora seggfej, ő is ember Bogyó. Egy emberről pedig nem beszélünk így. Nyilvánosan főleg nem. Tisztázzuk, nem védem, hisz én nem ismerem, nem tudom milyen, szóval véleményt nem alkothatok róla. Neked látom megvan. :) Kíváncsi lennék, miért utálod ennyire, a stílusától, és a viselkedésmódjától eltekintve... mindegy, csak kikívánkozott belőlem :$

Szóval ez nagyon jó ötlet volt Angel. Nagyon izgalmas volt megismerni az igazi barátaid nézőpontját a karakterekről. Köszönöm nekik is és neked is :)
puszi