BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

2010. május 23., vasárnap

Válaszok 2.

Először Katababa kérdéseire válaszolok mert ő kérdezett először. :)
1.Igen, valóban.

2.13-14 éves korom óta írok novellákat, történeteket, dalszövegeket.

3.Elfújta a szél

4. Mostanában sok Muse-t, Adam Lambert-et és Girls Aloud-ot hallgatok.

Köszönöm a kérdéseket. :)

Most pedig Kitty kérdéseire válaszolok. :)

1. Hú Kitty ez hosszú sztori. 2007 január közepén ismertem meg őket egy kis Ausztria-i faluban, ahol a barátaimmal töltöttem pár napot. Nye, Rob és Dax ott snowboardoztak, és Nye-t egy magányos sétám alkalmával ismertem meg egy tanösvényen, ahol ő a fák közötti lejtőn snowboardozott. oO

2. Hát először Bogyó nővérével Ritával barátkoztam össze, aztán Bogyóval úgy kb 3 éve lettünk nagyon jó barátok, de már több mint 5 éve ismerem.

3. Jogot tanulok. :P

4. Németül és angolul beszélek folyékonyan, de egy kicsit franciául és spanyolul is pötyögök. :)

5. Jó sok van, csak néhányat említek meg. Egy motoros naplója, Frida, A másik Boleyn lány, A hercegnő, Elfújta a szél, Angol beteg, Stop Shop, A szegények hercege, Szeretlek Párizs, Szex és New York, Az ördög Prada-t visel, Alkonyat, Újhold. :)

6. A Jégkorszak mind a 3 részét nagyon szeretem, de a Volt is a kedvencek között van. De egyébként az Ezüst nyíl a kedvenc.

7. Hú hát ez a hangulatomtól függ. Egyik nap magassarkút veszek fel, a másik nap Converse-t csőfarmerrel. Igazi kaméleon vagyok. :) De nem tudnám magam besorolni egyetlen sztereotípiába sem, sőt nem is szeretnék egyikbe sem beletartozni, jobban szeretem az egyediséget.

8. Hát jó sok van. Zara, New Yorker, Tally Weijl, Retro Jeans, Gas, Pepe jeans, Mayo Chix, Ed Hardy, H&M, Pimkie... többet nem sorolok fel. :D

9. Nincs konkrét kedvenc ételem, de az olasz és ázsiai kajákat szeretem a legjobban. Italból pedig a Red Bullt.

10. Hát ez jó kérdés. Még ősszel készítettek egy új lemezt, de a kiadó még nem adott megjelenési dátumot, így egyelőre mindegyikük a saját projektjén dolgozik.

11. Varsity Fanclub. Ők is egy hasonló banda mint Nye csapata. Velük is jóban vagyunk, bár mostanában inkább csak Bogyó én annyira már nem.

12. Ez két manga rövidítése. Az egyik a már említett Ezüst nyíl japán címe Ginga Nagaraboshi Gin, a másik pedig ennek a folytatása a Weed legendája. Ha érdekel keress rá youtube-on. :)

13. Igen, ő DJ.

14. Hát néha szoktam tollasozni és csocsózni, meg néha jógázok, de konkrétan és rendszeresen semmit. :D

15. 3 kutyum van, Baby, Dexter és Félix a nevük. :)

16. Talán leginkább az esze, a gondolkodásmódja és a nyugalma.

17. Rob.

Kitty neked is köszönöm a kérdéseket.

1 megjegyzés:

Bogyó írta...

8. Ja ja én már voltam vele vásárolni, hát olyan mint egy mérgezett egér. Összevissza jár mindent, sikít ha lát valami szart, aztán meg felpróbálja és nyafog ha nem jó neki. Aztán közli hogy ő éhes és a végén eszik 1 salátát. -.-

11. Én VFC párti vagyok zeneileg.

16. Micsoda kamu! Mindenki tudja hogy az a kis huncut nyelvpiercing indította be a fantáziádat. Hehe :D