BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

2010. szeptember 5., vasárnap

Kampány



Kitaláltam egy kampányt amivel a SAJÁT ötletből származó SAJÁT történetű, SAJÁT szereplős történeteket szeretném népszerűsíteni! Elég a fanficekből!Más történetét átírva, más karaktereit lemásolva könnyű népszerűségre szert tenni! Sablon alapján könnyű oroszlánt rajzolni!:) Legyen ennek vége! Éljenek az igazi, kreatív írók! És legyen sok egyedi, izgalmas történet végre!
A kampány lényege nem az, hogy a fanficek eltűnjenek, hanem hogy a tehetséges írók végre merjenek saját történetbe kezdeni. Sajnos tapasztalatból tudom, és másoknál is láttam, hogy ha a blogra látogatók nem látják a szereplők között Bellát, Edwardot, vagy a Vámpírnaplók főhőseit, akkor esélyt sem adnak a történetnek! Pedig egy saját történetben sokkal több munka van, mint egy fanficben.
Kérlek ha egyetértesz a kampányommal, és saját történetet írsz,vagy éppen szívesen olvasod őket, akkor tedd ki ezt a bannert az oldaladra és írj néhány sort a kampányról!

Köszönettel

Moon Angel

17 megjegyzés:

Brigitta írta...

Szia, Moon Angel!:)

Kérted, hogy nézzek be, és itt vagyok!:) A könyvkiadáshoz rengeteg sikert kívánok, igaz még nem olvastam a történetedet, mert mostanában eléggé zsúfolt napjaim vannak, de ettől függetlenül bízom abban, hogy a Te könyved is egy napon a könyvesboltok polcán fog visszanézni rád!:) Tényleg, sok sikert kívánok ahhoz, hogy az álmod valóra váljon!:)

Ezen felül a kampányod nagyon tetszik.:) Ahhoz képest, hogy én is Twilight ficet írok, sokkal szívesebben olvasok saját történetet. Viszont nem hiszem, hogy sokan részt fognak venni ebben a kezdeményezésben, ugyanis az Alkonyat világában szerelő karakterek, annyira egyediek és különlegesek, hogy mindenkit megragadtak, és valamilyen szinten mindenki részesévé szeretne válni a történetnek. A többség egy más variációt talál ki, amit meg is ír, míg az olvasók újra és újra elmerülnek egy olyan történetben, amikben a kedvenc karaktereik szerepelnek.:) Ezért nem hiszem, hogy gyakran fog az oldalakról visszaköszönteni a kampány, de ismételten ehhez is sok sikert kívánok!:) Örülnék, ha a tehetséges írók a saját ötleteikkel rukkolnának elő, hiszen az egyediségük, és személyiségük jobban megmutatkozna úgy.:)

Valamint ott vannak a színészek, és kedvenc hírességek által szereplő fanficek.:) Szerintem a történetek többsége azért készül velük, mert mindenkiben kialakult egy kép róluk, és ezt másokkal meg szeretnék osztani, valamint az álmaikat is leírni. Nekik az az álmuk, hogy egy időre ők legyenek a szerencsés lányok, akik találkoznak az álom pasival, majd boldogan élnek, amíg...:)

Persze, ezek csak feltételezések, és főként magamból indulok ki.:) Én is azért kezdtem Twilight ficet írni, mert gondoltam én is részese szeretnék lenni Meyer világának, s ezt a verziót választottam.:) Valamint a most induló Robert Pattinsonos ficem, pedig sok dolog miatt "született" meg, de az egyik belőlük mindenképpen az, hogy én szeretnék az a szerencsés lány lenni, aki egyszer hozzá megy feleségül, és gyerekeket szül neki.:) S ezt úgy érem el, hogy a történetben szereplő lányba beleképzelem magamat, így a valamilyen szinten az álmaim egyike "beteljesül".:D

Bocsánat, ha nagyon untad magadat, de szeretek sokat beszélni.:) Köszönöm, hogy végig olvastad a "rizsámat", és ismételten sok sikert kívánok neked a könyvedhez és a kampányhoz is!:)

Puszi, Brixi

Anna írta...

Köszönöm Szépen Brixi!:)

linsther írta...

Szia! Én nem olvastam eddig a történeted, csak Tűzvirágnál láttam chat-ben, hogy kampányolsz, de ott nem olvastam végig, egyből jöttem megnézni. Én azt kell mondjam, hogy totálisan egyet értek vele, és azonnal csatlakoznék is! Egyszer én is fejtegettem ilyesmi a blogomba...
Nem tudom tovább csűrni-csavarni ez a kommentárt, még csak annyit tennék hozzá, hogy vannak iszonyat jó twilight ficek, de vannak borzasztó pocsék, sablonos és unalmas ficek is, amiket mégis annyian olvasnak, mert hú edvárd. Na jó, mindenkinek más a jó, de akkor is... Remélem érted mit akarok xD
Na mentem is kitenni a szöveget és képet mindkét blogomba :D

üdv, linsther

Vii írta...

Szija!

Én egy másik blog chatjében láttam mit is szeretnél és jöttem. A történetedet még nem olvastam, de fogom. A kampányról szóló bejegyzést viszont igen és csak hevesen bólogattam miközben olvastam. Mennyire igazad van... ahol nincs BelleEdward vagy RobSten az a kutyát nem érdekli. Sajnos! Félreértés ne essék vannak, nagyon jó sztorik, csak szerintem minden új történetbe kezdő attól fél, hogy nem tudja "eladni" a történetét ha nincs benn az épp aktuális kedvenc.
Én is írok egy törit, az elején még Robstennek indult. Aztán úgy döntöttem nem szórakozok Kristennel, így jött a saját szereplőnő de Rob maradt. Néha elgondolkozok és jókat mosolygok azon, hogy vajon mit szólna a két sztár ha olvasnák milyen életet találnak ki nekik a fanfic írók. Na persze ezt nem rosszindulatból!...
Szóval kedves Moon Angel rám számíthatsz és nagyon remélem, hogy egyszer a monitor mellett a könyvedet fogom bújni...
Sok sikert!

Pusszantás!

Effy ♥ írta...

Szia :)
Valamilyen oldalon, már nem is tudom hol, láttam meg ezt a képet, és kíváncsi lettem, hogy mit takar az elnevezés. Nos, pont azt, amire gondoltam :D És teljesen egyetértek! Nagyon jól meg lehet figyelni minden blognál, hogy ha ott van az, hogy "Twilight" vagy "Robert Pattinson", akkor sokkal, de sokkal több lesz az olvasója. Akármilyen rossz is egy sztori, mármint ha twilightos, az akkor is kap egy csomó kommentet... És ez azért eléggé elkedvetleníti azokat, akik saját regénybe kezdenek, szívüket-lelküket kiteszik, hogy jó írást adjanak ki a kezük közül, de semmi visszajelzés... :(
Egyszer azért kipróbálnám, hogy ugyanazt a sztorit megírni Robert Pattinson és egy átlagember főszereplésével, és, hogy melyiket olvasnák többen xD
Kitettem a blogomra a bannert. (Ha érdekel a történetem, itt megtalálod: http://effy-thecityofdreams.blogspot.com)
Szia :)
Effy

Limo írta...

Szia!

A történetedet nem olvastam, de azt kijelenthetem, hogy a kampányod újabb követőre talált.

Limo írta...

Azt elfelejtettem mondani, hogy többek között erre az oldalra fog kikerülni:
www.magicwonder.gportal.hu
A szerkesztőtársam és én is nagyon örülnénk, ha benéznél, és sok sikert a kampányhoz!

Marianna von Birken írta...

Szia! Örömmel látom kampányodat, csatlakozom. A cikket nem bejegyzésbe teszem ki, hanem külön oldalt nyitok, vagy a menüoszlopba helyezem, mert a bejegyzésekben csak a mesém részei szerepelnek. A történetedet még nem olvastam, csak a karakterek tulajdonságait itt, oldalt. Hm. Érdekesnek tűnik, olvasni foglak.

Engem itt találsz, ha esetleg keresel:

http://egosumresurrectioetvita.blogspot.com

És sok sikert kívánok a kampányodhoz, de kiváltképp a könyvkiadáshoz.

Névtelen írta...

Szia! Én új vagyok a blogodon. De ez egy nagggyon jó ötlet. Csak azt nem tudom,hogy lenne is jelentkező, aki ÍRNA az mit csináljon a művével? Vagyáltalán, rövid vagy hosszú, kitalált vagy valós? Most akkor mi van? (:

Lynthis írta...

Szia,
megláttam a táblát és egyből rákattintottam. Elolvastam, fontolgattam és eldöntöttem, hogy csatlakozom. :) Én is írtam már fanficceket, és tetszett is, de inkább a saját történeteimmel foglalkozom, mert arra tényleg büszke lehetek,mert a sajátom. Viszont a rajongói írásokat sem tartom kevésbé értékesnek, hiszen ahhoz is kell kreatívság, főleg ha eltér az eredeti könyvtől/filmtől. Szóval kiteszem a táblát, mert egyetértek, és támogatom az ötleted. :)
Boldog Karácsonyt! :)

Izzy Cullen írta...

Szia :)
Kértél, hogy jöjjek és nézzem meg a kampányt, merthogy énis belefogtam egy saját töribe. Szerintem is teljesen igazad van! Hozzátenném még azt, hogy így nem biztos, hogy egy író annyira ki tudja élni a fantáziáját, mert bizonyos szálakhoz van kötve. Persze lehet igen jó sztori egy fanfick is, de ha több blog is ugyanonnan indul Pl a Twilight kezdésétől, akkor az egy kicsit unalmas!
Szóval én ki szeretném tenni a blogomra a táblát!
Köszi, hogy szóltál. Puszi!

Adrienn írta...

Szia!
Nekem is van egy saját történetes blogom, és hallottam erről a kampányról, gondoltam megnézem, és teljesen igazad van. Bár nekem is van fanfictionos blogom, de a saját történetes blogom az enyém, én alakítom a szereplők jellemét és nem csak egy minta alapján dolgozom.
Nagyon örülök ennek a kampánynak, megyek én is kiteszem a blogomra :)

Pusszi

AliceC írta...

Szia!

Kérted, legalábbis felhívtad a figyelmemet arra, hogy csatlakozzak a kampányodhoz.
Valóban lassan, pillanatról -pillanatra leült nálam a Twilight varázsa, és a történeteimmel hattyú halálát halom. Talán az oka az, hogy ezekből a történetekből lassan több van, mint csillag az égen, és már beleuntam lépést tartani másokkal, hiszen így sehogy sem lehetek egyedi - itt célzok a másolásokra, történet alapja tök ugyanaz -» itt, hogy bizonyítsd rá, hogy a tiéd, mikor tulajdonképpen én is lopok Stephtől?!
Leszarom, ha ez abszolút nem lesz olyan híres, mint a Twilightos blogjaim, elmondhatom, hogy megpróbálok a saját lábamon megállni, saját világot létrehozni. Mert elég jónak érzem magam :)))
Köszönöm, hogy beinvitáltál ebbe a közösségbe!
Egyszóval csatlakoznék!!!

Gratulálok a szép honlapodhoz, a történetedhez és a kampányodhoz:

AliceCarror
csillagpor-alice.blogspot.com

Névtelen írta...

Szia!
Láttam egy oldalon a képet, így találtam rá a kampányodra. Nagyon örülök, látva, hogy nem csak én vagyok egyedül ezzel, és sokan vannak, akik hasonlóan gondolkodnak. A kampány-képet kitettem a blogomra, mert nagyon jó ötletnek tartom. Ha gondolod, nézz be, bár az oldal még nagyon friss:)
myra-howl.blogspot.com

Natalie írta...

kedves moon angel!
úgy gondolom nem lenne tisztességes tőlem , hogyha csatlakoznék ehhez a kampányhoz mivel vannak olyan szereplők a történeteimben akiket nem én ,hanem a nagyszerű írónő Stephanie Meyer talált ki.egyébként nagyon jónak tartom a kampányt és most már nagyon gondolkozok egy olyan történeten ami elszakad a Volturi-tól:)
azért köszönöm hogy gondoltál rám:)

a banner csere mehet:)a banneredet küld el az e-mailcímemre:regi0106@freemail.hu

az én banneremet pedig nyugodtan mentsd le a blogoldalról:)

millió puszi:

Natalie

Unknown írta...

Szia Moon Angel!

Nem rég "tévedtem" ide az oldaladra és megtaláltam ezt a kampányodat,amely egyből megragadta a lelki világomat és látom - érzem, hogy van benne igazság, bár még csak most kezdtem bele az új saját törimbe... Van pár látogatója az oldalamnak, még ha nem is követők, de lehet hogy idővel azok is lesznek... Csak ki kell , hogy várjam, ahogy kerekedik a törim... :) De addig is ,meg az után is , kampányolok én is! :D Evvel most adtál nekem egy kis önbizalmat a fojtatásra!:)

Lexy írta...

Szia!
Teljesen igazad van! Olyan kevés blog van, amiben tényleg a Blogger találja ki az igazi történetet!
Én is szívesebben olvasom az egyedi sztorikat!
Lexy