BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

2010. szeptember 17., péntek

Válaszok

Először Lenaaa kérdéseire válaszolok, mivel ő írt elsőnek. :)


1. Az első történetemet 13 évesen írtam egy beteg barátnőmnek hogy felvidítsam. Azóta folyamatosan írok. Novellákat, verseket, cikkeket, esszéket, történeteket, fanficeket, dalszövegeket.

2. Szinte mindenből tudok ihletet meríteni, legye az egy dal, egy film, egy jó könyv, egy séta az erdőben, vagy egy illat, egy álom.

3. Eléggé nehéz megtalálni az arany középutat a szélsőséges érzelmek között. Régebben voltak vele problémáim, és a mai napig előfordul, hogy többször is átírok egy részt, mire úgy érzem, hogy most jó, most tökéletes. Aztán persze később megint átírnám. :D Próbálom azt az érzetet kelteni az írásaim által, amit én is szeretek érezni ha olvasok egy jó könyvet. Ahogy érzed, hogy egyre nő a feszültség, az adrenalin, egyre közelebb hajolsz a képernyőhöz, egyre erősebben szorítod a könyvet, és a várod a nagy csattanót. Ezt próbálom meg elérni. :)

4. A legtöbb író ilyenkor rávágja hogy mindegyik szereplő a kedvence. Nekem Adam a kedvencem. A megszelídített rosszfiú. Titokzatos, veszélyes, vonzó. A könyv változatban eléggé sokat változik a karaktere, de azt hiszem hogy Adam 2.0 mindenkinek be fog jönni majd! Nye lesz inkább az aki megosztja az olvasókat.

5. Igen, Rob, Jerome, Nye, Dax és Ephraim együtt zenéltek 2006-2010 között. Rob az egyik legjobb barátom, néha ő is felnéz az oldalra, és üzen az olvasóknak. :) Mareike (Leah) és Svety (Sarah) pedig a barátnőim.

6. Az Árnyjáró is saját történet, csak beleírtam a Cullen-eket is. 2009 év elején kezdtem el írni és akkoriban angol nyelven volt olvasható a régi blogomban. Abban a verzióban még főszereplők voltak a Cullen-ek is, a magyar változatban már csak néha bukkannak fel, a könyvben pedig nem lesznek benne, de ez egyértelmű. Helyettük más, új szereplőket írtam a történetbe. Ezáltal maga a történet is jelentősen megváltozott.
Még a mai napon elindul az új blogom egy új, szintén saját történettel, de ha lesz rá igény indítanék egy Adam fanfic-et is. :) Edward-Bella fanfic-et ne várjatok tőlem, én ehhez már túl vén vagyok! :D

7. Az egész egy álomból született. Azt álmodtam hogy valaki figyel a sötétben, miközben alszom. Az eredeti címe az Árny volt, de mivel Nye se nem vámpír, se nem vérfarkas ki kellett találnom egy "új fajt" amit Árnyjárónak neveztem el. Ezért Árnyjáró a történet címe is, de a könyv változatnak lesz majd alcíme. Az első résznek "Az átváltozás", a második "A sötét herceg" a harmadik pedig "Elveszett lelkek". Ez még nem végleges, inkább csak valószínű! :)

Most Rachel kérdései következnek. :)

1. Nem, egyáltalán senki még csak a közelében sem járt annak, hogy micsoda Angie valójában. :D

2. A pályázattal az a helyzet, hogy mivel Veled megbeszéltük, hogy te leszel a bétám, és a másik ember, aki a könyvet olvashatja az Bogyó, így maga a pályázat tárgytalan lett. :) Több embernek nem akarom kiadni a kéziratot.

3. November végéig kell leadnom nekik az első egynéhány fejezetet németre fordítva. Konkrétabbat csak azután tudok majd mondani, de elsőre úgy tűnt érdekli őket a történet. :) Reménykedjünk!

Köszönöm szépen a kérdéseket! :)

Moon Angel

1 megjegyzés:

Lenaaa írta...

Szia!

Köszönöm, hogy válaszoltál a kérdéseimre.
Az első válasz nagyon édes volt.
Kíváncsi vagyok, milyen lehet az a verzió, ahol nem a Cullenek szerepelnek.

köszönjük, hogy írsz nekünk !
Lénaaa