BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

2010. szeptember 4., szombat

Csak hogy tudjátok

Itt az ideje, hogy néhány dolgot tisztázzunk.

1. Igen reklámoztam az oldalam más blogokon, közösségi oldalakon és voltak olyan kedves olvasóim, akik szintén reklámozták. Ha ez valakinek nem tetszik kérem törölje, a chat-jéből, vagy ne jöjjön ide, vagy csak jelezze nekem, hogy többet nem lát szívesen az oldalán.

2. Ha valaki ide téved, akkor kérem olvassa el a történetet mielőtt felvenné a rendszeres olvasmányai közé. Nekem tényleg nem az számít hogy hány rendszeres olvasóm van, hanem leginkább az, hogy ezektől az emberektől visszajelzést kapjak, legyen pozitív vagy negatív.

3. Ehhez kapcsolódóan szerintem mérhetetlenül primitív dolog úgy kritizálni egy művet, hogy el sem olvastuk azt, vagy esetleg csak pár sort olvastunk el belőle. Ahogyan azt már a chat-ben is írtam, én nem fogadok el olyan embertől kritikát, aki el sem olvasta a művem, vagy ő maga semmit sem tud felmutatni, ami a saját kreativitását dicsérné. Véleményt mondani lehet, de a "Kritika olyan embertől, aki saját maga az általa kritizált téren még semmit sem tett le az asztalra, csupán csak az irigység egy kicsinyes megnyilvánulása. " Ezt Simon Cowell fogalmazta meg. (Google, ha nem tudnád ki ő)

4. Igen, tudom hogy rossz a helyesírásom. Ha hiszitek ha nem nekem is van magánéletem, barátaim, családom, főiskolára járok, van hobbim, vannak kutyáim, stb. Ez pedig mind időt igényel és az írásra nem jut máskor időm, mint éjjel.Ha hiszitek ha nem, éjjel 3-kor már nem olyan friss és fitt az ember. Főleg ha előtte négy órán át jogszabályokat tanult, stb... És lebétáztatni sincs időm az egyes részeket. Beépített nyelvi ellenőrzővel pedig nem rendelkezem. :)

5. A párbeszédekről. Korábban adódtak problémák, hogy egyes olvasók nem értettek, hogy ki mit mondott. Kicsit idegesítő volt, hogy folyton magyarázni kellett. Ezért tértem át, a színdarabok szövegkönyvében használatos párbeszédleíráshoz. Lehet hogy egy kicsit furcsa, de szerintem így teljesen érthető ki mit mond. A könyv változatban persze a klasszikus módon vannak írva a párbeszédek.

6. Természetesen nem vagyok olyan naiv hogy egy kiadó is kiadna olyan könyvet ami már fent van a neten, és a Cullen-ek benne vannak. -.- Ezt hinni azért feltételez némi szellemi gyengeséget.
A történet 90%-ban más mint amit itt olvashattok. Más a szereplők neve, mások a történések, és a Cullen család NINCS benne. Amint a befejeztem az Árnyjáró - Az Átváltozás "kéziratát (Annyit elárulhatok hogy az első könyvnek én ezt a címet adtam), és a "kéziratot" elküldtem egy vagy akár több kiadónak, a blogon lévő bejegyzéseket törölni fogom. Persze mint mondtam ezt csak részletkérdés, mert a történet teljesen más.

7. Megkérek mindenkit (főleg Bogyót) hogy a chat-ben ezután a társalgási normákat betartva, egymás személyét maximálisan tiszteletben tartva mondjátok el a véleményeteket, társalogjatok, stb stb. Köszönöm. És ha lehet 1 ember csak 1 néven írjon. :) Olyan dolog is létezik már hogy ip cím. Csak megsúgnám! :)

8. Bogyó már úgyis elárulta, úgyhogy én is megsúgom. Ma Bécsben találkoztam a Systemed kiadó két emberével. Talán még emlékeztek, hogy pár hónapja már említettem, hogy németre fordítottam a SW ezen változatának számos részletét és elküldtem nekik. Hát múlt héten megérkezett a válasz és azt kell hogy mondjam nagyon pozitívan álltak hozzá a történethez. A tárgyalás jelenlegi állása szerint 5 fejezetet kell németül átadnom nekik és ezt követően dönt majd a kiadó hogy kiadják a könyvet. De annyit már elárultak hogy amit eddig olvastak az tetszett nekik, és látnak benne fantáziát. :)

9. A TRB Entertainment ( Thomas Uncles bátyjának filmes vége) pedig már korábban jelezte hogy igényt tartanak a filmes jogokra! ;)

10. Tudom hogy ez pár embernek nem tetszik, de szerencsére nem ők döntenek arról, hogy a SW tényleg megjelenik e könyvben. :)

11. A borítótervek csak tervek! Emberek!!! Ti sem gondoljátok komolyan hogy ezeket akarom tényleges borítónak! Az igazi tervek a fejemben vannak. De a borítóról vitatkozni még kicsit korai lenne.

12. Kommentárok. Könyörgöm!!!Tényleg annyira nehéz lenne legalább egy sort írni, hogy tetszett e vagy sem. Tőlem lehet név nélkül is, de ha egyszer elolvastátok, akkor már írjatok is hozzá. Ha tetszik a történet és szeretnétek tovább olvasni, akkor a ti érdeketek is hogy mihamarabb összejöjjön a 10 kommentár. Mert addig nem lesz friss amíg össze nem jön a 10 kommentár. Ha nem lesz meg, akkor a történet sem folytatódik! Ez van. Vagy majd havonta 1 részt rakok fel a heti 2 helyett. Az egész rajtatok múlik.

13. Kukkantsatok be Rachel barátnőm oldalára is. Ő nem ír vámpírokról, de a története egy igazi gyöngyszem.

0 megjegyzés: