BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

2010. március 24., szerda

Teaser

Holnap este lesz új rész, addig gondoltam borzolom a kedélyeket egy kicsit. Itt van egy kis mézesmadzag. De ne feledjétek: ebben a világban semmi sem az, aminek elsőre látszik. ;)

"Dax nem bírta tovább kontrollálni az emlékeit és kétségbeesetten felsóhajtott, szabad utat engedve nekem, hogy belelássak a fejébe. És a kép amit ott láttam tényleg megérdemelte, hogy ilyen titok övezze. Angelina-t láttam. Vörösen izzó szemekkel nézett Dax-re, miközben a szája gúnyos mosolyra húzódott. A tekintetem Nye-ra tévedt. Hogy mondjam ezt el neki?"

1 megjegyzés:

Maminti=Rachel írta...

szia! Most kaptam vissza a laptopom a szervizből, így eddig ne tudtam írni! Na, én nem csak akkor írok, ha új rész kell, remélem ezt tudod ^^! Nagyon izgatott lettem ettől a kis részlettől. Felcsigáztál teljesen. Rettentően kíváncsi vagyok, hogy hogyan fonod tovább a történet szálait.
puszi Maminti=Rachel