BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

2009. december 25., péntek

10. Megbabonázva




Uhhh... hétfő... Gondoltam és átfordultam a másik oldalamra. Aztán megszólalt egy hang a fejemben, ami azt mondta hogy ha már belekezdtem csináljam végig és csináljam rendesen. Kísértetiesen hasonlított apám hangjára. Nagyot sóhajtottam és kimásztam az ágyból. Forró zuhany, forró kávé és csokis fánk! Erre van szükségem! Most, azonnal!
Egy óra múlva már a kocsimban ültem és a sofőrömnek magyaráztam, hogy mik a mai teendői. Elvinni a ruhámat a tisztítóba, elmenni a ruhákért, amiket tegnap vásároltam és venni egy csokor virágot a templomba. Nem voltam vallásos, de mivel apám hívő volt úgy gondoltam hogy ennyivel tartozom az emlékének, ha már nem tudok minden héten kimenni a sírjához.
A mai napom húzós lesz. Tegnap este Robert felhívott, hogy találkozott a PR csapattal, akik felkeltették az érdeklődését. Fiatal, dinamikus csapat, pont olyanok akikre szükségünk van. Nem kérnek csillagászati összegeket és egészen biztos hogy beleillenek a cég profiljába. Ami pedig a legkecsegtetőbb volt: Azonnal munkába fognak állni. Persze ilyen érvekre nem lehetett nemet mondani és utólagosan én is jóváhagytam Robert döntését.
Végre elkezdődhet a tényleges munka. Hosszú hetek szenvedése után végre megvalósíthatjuk azt amire eddig nem volt lehetőség. A csapatom profi, fiatal, kreatív és tettre kész. Én pedig igyekszem majd kevésbé útban lenni és lehetőleg nem túl sok eszetlenséget összehordani.
Amikor kiléptem a liftből Sandra és Lonnie azonnal ott teremtek.
Lonnie: Jó hogy itt vagy Cica!Robert keresett telefonon. A PR csapat 10-re jön, addig elő kéne állnunk valami üzleti tervvel. - hadarta. - Mesés ez a ruha!!! Chanel?
Angie: Eltaláltad!Üzleti terv? Tudnom kéne hogy mi az?
Sandra: Nem, amiatt ne aggódj! Robert már dolgozik az ügyön, most beszéltem vele. A Teen People hívott, még mindig versenyben vagyunk az új reklámjukért! És az anyukád hívott... ötször. Azt üzeni azonnal hívd vissza ha beértél!
Angie: Ok... délután 3-kor érek be, ha addig újra hívna. Lonnie, felhívnád a Teen People-t? Mondd meg nekik hogy az új PR csapat várja az elképzeléseiket!
Lonnie: Repülök!
Sandra: Robert mit mondott neked az új reklámosokról? - kérdezte izgatottan, amikor becsukódott mögöttünk az irodám ajtaja.
Angie: Fiatalok és kreatívak... miért van még valami ami fontos tudnivaló?
Sandra: Naná... bár Robert ezt biztos nem vette észre!
Angie: És mi az?
Sandra: Írtó dögösek!!! - vágta rá. - Már adtam is nekik becenevet. A punk-os szőke hajú a Tarajos gőte, a kölyökképű a Bébifóka, a szőke kék szemű neve Szőkeherceg, a fekete srác a Forró csoki és a kreol bőrű pedig a Szexi Fahéj!Mit szólsz?
Angie: Azt hogy bár a munkádra koncentrálnál ilyen intenzitással! - sóhajtottam megadóan. Sandra nem változik meg soha.
Sandra: Stipi-stopi Szőkeherceg! - tette hozzá.
Angie: Na jó, akkor én most úgy fogok tenni, mintha dolgoznék, elolvasom ezeket a... mik is ezek? - kérdeztem.
Sandra: Ó, csak az új csapat szerződése. Robert küldte át hogy olvasd el és bólints rá.
Angie: Ok, elolvastam, minden rendben! - dobtam félre. - Uh, még 2 óra a megbeszélésig. Mit csináljak addig ami nem feltűnően naplopás?
Sandra: Lássuk csak... - gondolkozott... mit szólnál egy Cosmo-hoz a költségvetési mappában?
Angie: Te vagy a legjobb titkárnő a világon!
Miután megtudtam hogy a horoszkópom szerint hamarosan megismerem álmaim pasiját és hogy az aspirin leszárítja a pattanásokat, elérkezettnek láttam az időt, hogy felkészüljek a mai értekezletre. Ami részemről tulajdonképpen abból állt, hogy megigazítottam a sminkemet. 9óra 30-kor Robert bekopogott hozzám.
Robert: Zavarhatlak egy percre?
Angie: Nem zavarsz! Gyere be!
Robert: Csak szólni akartam hogy minden el van rendezve, minden elő van készítve. Az értekezleten én fogok beszélni, mint a cég ügyvédje. Neked csak annyi a dolgod, hogy egyetértően bólogatsz és köszöntöd a csapatot a cégnél. Dax O'Callaghan a vezetőjük. Legalábbis azt mondták... - tette hozzá.
Angie: Ezt hogy érted?
Robert: Nem tudom... van abban a nagydarab félvér szerű srácban valami... olyan furcsa... folyton az az érzésem hogy a háttérben ő irányít. - mondta elgondolkodva. - De lehet hogy csak a szemei zavartak meg. Azt hiszem illetlenség lett volna ha megkérdezem kontaktlencsét hord e...
Angie: Biztosan... - mondtam nem túl meggyőzően. - Mehetünk? Szeretnék belekukkantani a papírokba.
Robert: Szívesen Elmagyarázok neked mindent! - ajánlotta.
Ahogy az várható volt Robert-nek szinte minden bekezdést el kell magyaráznia. Mire Sandra szólt hogy a PR team felfelé tart az igazgatóságra, már nagyjából tudtam hogy miről is lesz szó.
Lonnie vezette be őket. Tényleg nagyon fiatalok voltak és nagyon külföldiek. Robert éppen Dax-et mutatta be, amikor az utolsó ember is belépett az ajtón. Nagyobb darab volt volt mint a többiek. Olyan izmos volt akár egy akcióhős. Csendesen, szinte hangtalan mozgott és a háttérben maradt. Amikor belenéztem a szemébe elállt a lélegzetem és azonnal tudtam hogy Robert róla beszélt.
A szeme valószínűtlenül zöld volt, és arany. Olyan akár egy ragadozóé, akár egy farkasé. Hihetetlen volt... Nem tudtam levenni róla a tekintetem. Szinte megbabonázott...

3 megjegyzés:

Unknown írta...

éééés tessék! Összeért a két szál!!! Folytasd kérlek...imádom!!!
U.i.: Nagyon boldog karácsonyt kívánok neked!

Ráchel írta...

drága shadow walker! A te írásaid hatására én is elkezdtem írni... szeretném ha elolvasnád, és véleményeznéd a próbálkozásaimat...várom a kritikát. üdvözlet
Ráchel azaz

http://maminti-tunder.blogspot.com/

Mili és Kylie írta...

Szia! Tényleg jól összeillesztetted a 2 szálat.
A végén tisztára kirázott a hideg, ahogy Angie leírta amit érzett!