BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

2009. december 30., szerda

14. Kiszámíthatatlan

Nem tudtam kiverni a fejemből a tegnap éjszakát. Talán éppen azért mert egyetlen épeszű magyarázatot sem lehet találni arra ami történt. Végül három lehetőségre szűkítettem a kört. 1. Csak álmodtam az egészet. 2. Megőrültem és hallucináltam. 3.Nem vagyok őrült és valami vagy valaki tényleg ott volt a szobámban.
Ami azt illeti a második lehetőség tűnt a legkézenfekvőbbnek. Igen, biztosan ki vannak az idegeim. Talán kellene néhány nap szabadságot kivennem. Elutazni Santa Monica-ra Natie-val.
Ilyen dolgokon gondolkoztam, amíg beértünk az irodába. A sofőrnek kimenőt adtam délutánig. Amikor felértem az irodám emeletére, már hallottam, hogy Sarah és Lonnie valamin nevetgélnek.
Angie: Nahát, milyen jó kedvetek van! Eláruljátok nekem is hogy min szórakoztok ilyen jól? - kérdeztem.
Lonnie: Atya ég Kedvesem! Borzasztóan festesz! Nem aludtál jól?
Angie: Neked is jó reggelt Lonnie! És igen, nem volt túl jó éjszakám!
Sarah: Jó reggelt Angie!Robert üzeni, hogy nézz majd be hozzá, ha ráérsz.
Angie: Hát jó! És mi a helyzet a PR csapattal? Itt vannak már?
Lonnie: Hát persze. Éppen ezen nevettünk. A punk sérós és a fekete nagydarab az előbb rollerrel kergették azt a furcsa kiejtésű, fiatalabbikat. Látnod kellett volna őket! Akár a cirkuszban!
Angie: Hát ez remek! Óvodát nyitunk talán? - kérdeztem felháborodva.
Sarah: Oh-oh... bal lábbal keltünk fel? - kérdezte.
Angie: Mondhatni! Egy kávé sokat javítana a helyzeten.
Lonnie: Okké, már repülök is a Starbucks-ba! Sarah?
Sarah: Ewwwmmm... nekem is lattet! És fánkot!
Angie: Az irodámban leszek. Behoznád nekem a múlt heti jelentéseket?
Sarah: Egy perc, csak beviszem a PR csapatnak a Teen People mappáját.
Angie: Tudod mit? - fordultam vissza. - Majd beviszem én!
Nagy levegőt vettem és bekopogtam. Odabentről ricsaj hallatszott, majd pisszegés egy auuua és aztán Dax szólalt meg.
Dax: Igen? Ki az?
Angie: Jó reggelt! - léptem be. - Csak behoztam egy mappát.
Dax: Ó, ez nagyon kedves Mrs. Garland. - mondta és átvette a dossziét.
Angie: A nevem Angelina, de ha mindenképpen a tradicionális megszólításnál szeretne maradni, kérem használja a lánykori nevemet. Casiraghy! - tettem hozzá.
Dax: Értettem Ms. Casiraghy!
Angie: Meg vannak elégedve az irodájukkal? - kérdezte.
A többiek a háttérbe húzódtak. Rob és Jerome valami miatt pukkadoztak a nevetéstől, a fiatal srác pedig kicsit durcásnak tűnt. A zöld szemű az ablak előtt állt. Megint ott volt az arcán a tegnapi ellenszenv. Úgy nézett rám, mintha ki nem állhatna. Mintha valami szörnyűséget tettem volna vele.
Dax: Minden a legnagyobb rendben van. Minden tökéletes.
Angie:Örülök. Ha mégis bármilyen probléma merülne fel, keressék meg az asszisztensemet. Ő majd intézkedik.
Jerome: Csúcs! Úgy értem... köszönjük! - helyesbített.
Angie: Zavarná önöket, ha kicsit maradnék még? Kíváncsi vagyok mit gondolnak a Teen People ötleteiről. - vetettem fel. Kicsit bizonytalannak tűntek. És furcsa mód mindannyian a zöld szeműt nézték. Ő megvonta a vállát, majd tovább bámult kifelé az ablakon. Micsoda alak!
Dax: Remek ötlet!
Angie: Ez esetben azt hiszem mindenkinek kényelmesebb lesz ha tegeződünk.
Rob: Oks! - vágta rá.
Dax: Angie, kérlek foglalj helyet. Rob, Eph, Romie - sorolta, miközben kiosztotta a mappa tartalmát. - Ez pedig a tiéd Nye!
Milyen furcsa néz. Nye. Olyan... vad hangzása van.
A csapat csendben olvasott, néha egyeztettek.
Dax: Te olvastad már? - kérdezte.
Angie: Még nem. - vallottam be. Dax felajánlotta a saját példányát.
Nye: Ez nevetséges! - vágta rá. a többiek azonnal rá figyeltek. - Hogy kérhetik hogy ilyen alacsony keretből ekkora szabású reklámot hozzunk ki. Tv, plakátok...
Dax: Ewwwmmm... ez tényleg nehéz lesz.
Angie: Szóval nem lehet megcsinálni? - kérdeztem.
Dax: De igen, de nem olyan színvonalon, mint ahogy a magazin szeretné.
Úgy csináltam mint aki komolyan gondolkozik. Valójában az agyam szinte megbénult. A hangja olyan volt akár egy áramütés. Még sohasem hallottam őt beszélni huzamosabb ideig.
Ismét ránéztem. Valahogy most más volt, valami megváltozott. Ő is rám nézett és azonnal tudtam. A szemei! A szeme színe lett más. Most csak szimplán zöld volt.
A kisugárzása viszont nem változott. Ugyanaz a vad erő áradt belőle. Ugyanolyan hideg volt és kiszámíthatatlan...

2 megjegyzés:

Maminti =Ráchel írta...

ez a rész is remek lett. Várom a folytatást. Tetszik a stílusa ennek a fejezetnek. kicsit Nyers, de ez ííígy fantasztikus... nézz be majd hozzám, ha van kedved.

Mili és Kylie írta...

Szia!
Angie elég bátor, hogy csak így rájuk ront, de végülnis igaza van, ha együtt akarnak dolgozni, és ő mit sem sejt valódi ittlétük okáról.
De arra nagyon kíváncsi leszek, hogy hozzák össze a munkát ha életükbe nem csináltak ilyet. Ez vicces lesz. Imádom a humorosan izgi sztorikat. Remélem a folytatás is hasonló!