BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

2009. december 13., vasárnap

2. A hiúság vására

Felriadtam. A bágyadt késő délutáni napsugarak árnyékokat rajzoltak a pasztellszínű tapétára, áttörve a a bonyolult mintázatú sötétítőn. Fél 6 múlt. Kimásztam az ágyból és a fürdőszobába indultam. A tükörben egy rémült tekintet szegeződött rám. Az álom még mindig hatása alatt tartott. A hajam összekócolódott, a homlokom pedig verítékcseppektől csillogott. Beálltam a zuhany alá hogy magamhoz térjek. A hajamat is megmostam. A fodrász úgyis megtenné. Negyed óra múlva már kevés konyhai tapasztalatomat kihasználva kávét főztem. A fodrász és a manikűrös mindjárt itt lesz. A sminkes érkezéséig még van fél óra. A ruhám a gardróbomban volt egy védőzsákban. Milyen kár hogy szívekhez nem árulnak ilyet. Az enyémnek nem ártott volna egy mielőtt hozzámegyek Travis-hez. A gondolattól keserű ízt éreztem a számban. Csengettek. Ideje készülődni.
Mióta Los Angeles-ben éltem, szinte minden héten akadt egy fogadás vagy parti, amire meghívtak. Ma este a Vanity Fair tavaszköszöntő estélyére voltam hivatalos. Csupa gazdag és híres ember akik mind azon versenyeznek hogy ki viseli a legdrágább ruhát, kin van a legértékesebb ékszer és ki fog másnap a legtöbb újságban szerepelni. Szívesen lemondtam volna az egészről.
Miközben a hajamat és a körmeimet csinálták megtudtam hogy Travis is ott lesz a ma esti partin. Természetesen Emily-vel. Hát persze. Ki mással? Mégis hogy volt képes eljegyezni őt alig két hónappal a válásunk után? Szegény apa, talán jobb is hogy ezt nem kell látnia.
Felsóhajtottam. Még szerencse hogy anya nem lesz ott, a legutóbbi plasztikai műtétje után még legalább egy hónapig lábadozik. Hivatalosan Monaco-ban van apa családjánál. Az már egy más dolog hogy a válásom óta és apa temetése óta nem is jelentkeztek. Gondolom kellemetlen nekik hogy elváltam.
Ha Natalie nincs, akkor mindenhová egyedül kellene mennem. Ő az unokatestvérem. Anyám öccsének a húga. Jobban szeretem mint a bátyámat Greg-et, aki anyám első házasságából született és az apjával maradt amikor a szüleim összeházasodtak.
Anyám 25 éves volt akkor, apám 40. Azt hiszem nyilvánvaló hogy miért ment hozzá. Egy évvel később születtem meg én. Angelina Casiraghy a monacói herceg unokatestvérének lánya.

3 megjegyzés:

Névtelen írta...

Szia!Nekem nagyon tetszik ahogy írsz!!!Nagyon tehetséges vagy!Már alig várom a folytatást.
Üdv...
Kitty

Esme írta...

Szia!
Imádtam ezt a fejit.
Nagyon szuperül írsz.:)
Puszi
Esme

Mili és Kylie írta...

Húú! Milyen felmenői vannak!!