BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

2009. december 18., péntek

7. Átváltozás

Egy nap telt el azóta, hogy Nye megjelent az életünkben. 24 óra. Furcsa érzés volt, mert nem éreztem hogy idegen lenne. Még akkor sem ha azt sem lehetett tudni hogy mi ő. Carlisle nagy lelkesedéssel vetette bele magát a kutatásba. Megvizsgálta Nye vérét és kiderült hogy a DNS-e alapján valóban egyfajta keveréke a vérfarkasoknak és vámpíroknak. 27 kromoszómája van. Gyorsabb, erősebb mint mi, vagy mint Jacob és a testvérei. Képes láthatatlanná válni.
Edward-ot kissé zavarta hogy nem látja a gondolatait, csak homályos képeket arról hogy mit akar éppen tenni, mit forgat a fejében.
Egyébként csendes, visszahúzódó fiú volt. Halk szavú, kifinomult modorú. Jasper különösen jól érezte magát a közelében. Nye érzéseit ugyanis nem tudta érzékelni.
Nye: Néhány hónapja kezdődött. - kezdte a történetét. - Mindig kicsit más voltam mint a többiek, vagy a testvéreim. Gyorsan és sokat tudtam tanulni, a sportokban pedig verhetetlen voltam. Sohasem fáradtam el, sohasem veszítettem. De egyébként nem volt semmi természetfölötti az életemben. Az apám jamaicai, az anyám angol. Ipswich-ben nőttem fel, majd London-ba költöztem. - Itt kis szünetet tartott. - Aztán egy nap úgy éreztem hogy akármennyit tudnék futni. És megtettem. 200 kilométert futottam és még csak a pulzusom sem változott. Ekkor azt hittem elment az eszem. 10 méter magas falakon ugráltam, egyik tetőről a másikra. Éjszakákon át. A testem forró volt. És vártam hogy mikor halok meg vagyok térek magamhoz egy elmegyógyintézetben. De nem történt semmi ilyen. Egy hétig nem aludtam. Aztán fogtam egy kést és felvágtam az ereimet. A seb viszont pár perc alatt begyógyult. Ekkor tudtam hogy más vagyok. Valahogy... több. - mondta mosolyogva, kissé elmélázva. - Carter-t egy éjszaka ismert meg. Felfigyelt rám és hazáig követett. Rám támadt. Persze nem tudott legyőzni. Azt hittem megöltem, de... szóval tudjátok. Vámpír. - mondta nevetve, mi pedig mosolyogtunk. - Tőle tudtam meg dolgokat. Ekkor már nagyon érdekelt hogy én mégis mi vagyok. Carter bemutatott néhány ismerősének és a szálak idáig vezettek. A többit pedig tudjátok.
Carlisle: Nos... igen érdekes a történeted.
Edward: Azon gondolkodtam vannak e vajon hozzád hasonlók.
Nye: Nem tudom. Lehet. Akikkel én találkoztam mindegyikük más volt.
Bella: Mindegyik? Vannak többiek is? - kérdeztem meglepetten.
Nye: Igen, még négyen. Egy csapat mutáns vagyunk. - mondta. Emmett felkacagott mellette.
Carlisle: Róluk mit lehet tudni?
Nye: Az ő képességeik nem kifejezetten fizikaiak, kivéve Jerome-ot. Ő órákig vissza tudja tartani a lélegzetét, napokig bírja víz és élelem nélkül, az érzékszervei pedig rendkívül kifinomultak.
Jasper: Hm... - bólintott elismerően.
Nye: Rob... nos... ő képes félelmet gerjeszteni vagy éppen bizalmat ébreszteni az emberekben. Dax megérzi másik érzéseit, de nem tudja őket irányítani, mint Jasper. Ephraim pedig képes kommunikálni az állatokkal. Nem beszél velük, de megérti őket és ők is megértik őt.
Jacob: Ephraim? - kapta fel a fejét. - A neve Ephraim?

3 megjegyzés:

Rea írta...

Folytasd lécci! nagyon tetszik...kíváncsi vagyok mit hozol ki belőle.

Anna írta...

Szia!Örülök hogy tetszik. Fennt van az új rész, holnap is lesz új rész, lehet hogy kettő is. :)

Mili és Kylie írta...

Engem kicsit zavar az hogy így a mondatok elejére írtad ki a szereplőket, de meg lehet szokni. Remélem. A rész megmagyarázó volt. Ebből sokminden kiderült Nye multjával kapcsolatban.